dimarts, 23 de juny del 2009

1.2.3 MÀGIA

Fa unes setmanes la Nati ens explicava la bona nova, teníem nova llibreria dedicada a la LIJ a Barcelona. M'hi vaig acostar tan aviat com vaig poder i vaig quedar encantada amb el lloc, la distribució i elecció dels llibres, l'aparador (m'encanten els aparadors!) i com que no està a prop de casa meva i per tant no passaré gaire sovint per davant, vaig deixar el meu mail per saber totes les novetats de seguida i així acostar-m'hi.

I avui m'ha arribat la notícia que l'Ignasi Blanch i la llibreria en qüestió, l'Abracadabra han organitzat una exposició d'il·lustració sobre la màgia (no podia ser cap altre tema amb el nom de la llibreria...). Té molt bona pinta, s'hi podran veure obres de diferents artistes però jo friso per veure les de l'Eli Agirre, Laia Codina i Elisa Munsó.

Si no esteu molt cansats de festa, coca, petards i revetlla ja teniu pla per al dijous 25 a les 19h que serà l'inaguració amb l'actuació del grup de rondallaires "Vivim del Cuentu". I si no podeu anar-hi el mateix dijous, teniu temps fins al 31 d'agost.

Barcelona